mahperii Papatyagbsn düsüncen icin tesekkur ederim, bende anlamıyorum ama burda sürekli tahminleri dogru cıkanları görüyorum o yüzden sormak istedim😇
Papatyagbsn mahperii çok iyi yapmışsın canım @Melekler12 arkadaş görüp bakar belki yorumlarda baya övmüşler arkadaşı
Sunshine__ mahperii daha doktora gitmedim o yüzden öğrenemedim pek sık gitmeyi sevmiyorum da o yüzden
Sunshine__ mahperii Ne bilim ilk olunca galiba diyorum sağlıklı sıhhatli olsun zaten kızda erkek te yok ne çıkarsa bahtıma 😁😁😁😂😂
mahperii Sunshine__ kesinlikte öyle tabiki ama insan öyle merak ediyor kiii buda ayrı bi durum. Bebeğimle iletisim kurmak icin oglum kızım diyemedigimden pek muhattap olamıyoruz😂