kızlar ben şimdi 32 haftada rapor aldım çalışamaz olarak isyerinede verdim ama isyerinin bunun işlediğini nasıl anlicam e devlet rapor görünüyor mesela ilk günden beri ama isledinizmi diyorum bugün islicez dediler bidaha sormadım ben nasıl anlicam işlediklerini mesela