senaacik Merhaba kızlar❤️ Kanz marka bebek arabası kullanan var mı memnun musunuz ben k-go travel sistem düşünüyorum ama kullanışlı sağlam mıdır acaba bir de görüntülü de önemli tabi kullananlar yorum yaparsa çok sevinirim ❤️
elfcu e-bebek çalışanı en çok kanz marka için şikayet geliyor en çok o markayı servise gönderiyoruz demişti🙏🏽
Nisankizi34 Kanz memnuniyeti çok düşük bir araba , fren ve tekerlekleri çok fazla problem çıkarıyormuş birde kumaşı çabuk eskiyormuş🙏🏼