Hanımlar 2. Hamileliğim ilkinde böyle bişey yaşadığımı hatırlamıyorum sadece son aylarda yaşıyordum. Bebeğim hep kasığımda hareket ettiğim an affedersiniz çişim geliyor zaten sık tuvalete gitmek normal okey ama o kadar hissediyorum ki baskısını ağırarak geliyor tuvaletim, yukarda pek hareket hissetmiyorum hep elim kasığımda çok fazlasıyla aşağıda hissediyorum hareketlerini,bu baskıyı açıkçası ilk gebeliğimde son 7-8-9. Ayımda hissediyordum. Yani 1 dk yürüsem yada hareket bile etsem tuvaletteyim baskıdan dolayı ve ağrıyor kasığım bu yüzden sizlere sorum bu normal mi kontrole gidiceğim zaman doktoruma da sorucam hafta içi gidicem, yani yaşayan var mı merak ediyorum kendi kendime kuruntu yapmak istemiyorum. Bir de aşırı toplanıyor sertleşiyor karnım 1-2 den fazla oluyor günde