Minnakel Kızlar 13 hafta 2 günlük gebeyim dün tıp hastanesine 2li tarama için gittim doktor ilk 13 haftalık bi bebekse 2 li tarama yapmaya biliriz büyük bi bebektir dedi sonra ultrasona girdim ilk pozisyon alamıyorum bebekten dedi yürü gel dedi tekrar baktı ölçtü bu sefer ense kalınlığı var dedi 3.5 di sanırım böyle durumlarda genetik hastalık olabilme ihtimali olabilir dedi bebeğin suyundan alıp bakıyoruz dedi kabul ediyomusunuz dedi bende annene eşime danıştım ve kabul etmedik çünkü suyundan alındımı erken doğum ve düşük riski oluyormuş ve iğne bebeğe denk Geldimi sakat kalabiliyomuş bu yüzden kabul etmedim kan fln da almadılar dünden beri moralim çok bozuk yardımcı olurmusunuz. :(
payidar Minnakel 13 hafta 1 günlükken ikili icin kan verdim bana böyle bir sey kimse söylemedi 🙄 ve ben ikiliyi yaptırdım. Acaba sen baska doktora mı görünsen bir de ?
SuAte Minnakel bende haftaya gircem 12 haftalıkken çağırdı, ne acımasızlar emin olmadan, aydınlatmadan lönk diye bi anneye söylenir mi bu? Canım bu testler kesin değilmiş, başka bi Dr. git durumun müsaitse özelde baktır canınıda sıkma
sudamlasi Minnakel yok artık daha neler🤦🏻kim dedi iğne bebeğe batıyo diye?iğnenin bebeğe batma ihtimali bile yok doktorunuz amniyosentez istemiş. İlk önce başka bi doktora daha görünün yine aynı çıkarsa amniyosentez yaptırırsınız. Etrafta herkes doktor olmuş artık bilip bilmeden korkutuyolar işlem çok basit rahat olun.
Sedayilmaz Hemen moralini bazup inanma bi başka doktora git derim canım benim de ilk konturolümde dış gebelik demişti ama şimdi çok şükür 17+1 çok sağlıklı bir gebeligim var.
Zeynpatak payidar aynen ben de 13 +1 de yaptirdm doktorum hic de olmaz vs demedi . Bence baska bir doktora gitmeli kesinlikle
Susam_Annesi Minnakel eger durumunuz varsa Nifty testi yaptirin. Genetik bir test kolunuzdan bir tup kan alinip yurtdisinda bakiliyor ins guzel sonuclariniz olur