2prensessannesi Kizlar yeni gebelik haberini aldim. Ssvd yapacagim umit aydina iyi diyende var ilgisiz diyende henuz muayeneye gitmedim. Cok yogun dediler suan gidenler ne durumda memnunlar mi
kalbiminpariltisi 2prensessannesi Ünal türkay a gidin bence aynı hastanede, ümit hanım Ünal bey kadar ilgili değil
hunilimom 2prensessannesi kadın olarak yenikoyde Hilal hanım var çok tatlı doktor bı kaç arkadaşım onda doğum yaptı memnun kaldı ama ssvd yapıyor mu bilmiyom
Merve7141 2prensessannesi ben de Reyhan hanıma gidiyorum sakin rahatlatıcı bir dr sorun yaşamadım hastane genel olarak yoğun bence sürekli doğuma giriyorlar randevular biraz gecikiyor
Sen5155 2prensessannesi cihan da Emel hanıma gidebilirsiniz oda ssvd yapıyor diye biliyorum. Ayrıca kendisi aşırı tatlı bir doktor
2prensessannesi kalbiminpariltisi erkek doktora gitmiyorum kadin doktor tercihim . Ayni hastanede gizem hanimvar baska biseyden dolayi gitmistim cok tatli bi doktorrdu ama dogum yapan varmi ki burda birde konak da bahar astepe var ssvd yapan kaldim oyle kararsiz
kalbiminpariltisi 2prensessannesi gizem hanıma gittim ben memnun kalmadım değiştirdim, bahar hanım için de iyi de kötü de çok yorum var artık sizin uyumunuza bağlı. Doktorun kadını erkeği olmaz bana göre ama herkesin kendi tercihi tabi
kalbiminpariltisi 2prensessannesi travma istemiyorsanız aslında Ünal bey tam da öyle birisi ama erkek doktor istemiyorsunuz benim başka önereceğim yok malesef. Kadın doktor güven olarak bana daha sıkıntılı geliyor
2prensessannesi kalbiminpariltisi kalbiminpariltisi evet doktor erkek kadin farketmez ama kadin doktora bile muayene olurken cok cekiniyorum alttan muayeneden vs cok fazla utaniyorum hele ki erkek doktora asla olamam.
2prensessannesi hunilimom evet ond yapan arkadaslarimda var ama riskli dogumlara pek yaklasmiyor. Biraz da sert bir yapisi var ondan cekindim
hunilimom 2prensessannesi ben iki doğumu da erkek doktorda yaptım daha iyiler açıkçası bir de Ayşegül hanım var yine yenikoyde o da çok iyi diyorlar başka da kadın doktor bilmiyorum açıkçası benim doktorum şehir hastanesine gitti belki o yapabilir ikiz bile normal doğum yaptirmisligi var devlette
2prensessannesi hunilimom o konuda katiliyorum golcukte ahmet coskan var o da harika bi doktor ama utaniyorumcok muayene olamiyorm Sehir hast arzu hanim dediler ona da bi randevu aldim ama
kalbiminpariltisi 2prensessannesi güleryüzlü bir kadın ama ben memnun kalmadım kendisinden belki de enerjimiz tutmadı, siz bir deneyin memnun kalırsınız inşallah
hunilimom 2prensessannesi Ahmet beyi ben önermem açıkçası çevremde bende gidip memnun kalmadım açıkçası evet iyi bir doktor olabilir bazı tavırları hoşuma gitmedi Ömer bey var şehir hastanesi veya Mustafa Göktan ikisini de oneriirm Mustafa Bey’in kliniği vardı kapatmış şehir hastanesine gelmiş
2prensessannesi hunilimom ne zor bi is. Ilk dogumda koru korune gittim bi doktora bunda ne yasayacagimi bildigimden midir cok kararsizim
2prensessannesi kalbiminpariltisi zaten kararsiz bir insanim iyice kararsiz kaldim ne yapacagimi bilmiyorum
2prensessannesi Sen5155 cihan suan planlarimda betul hanim dediler ama ssvd yapmiyor sanirim emel hanim da seceneklermde
Sen5155 2prensessannesi ben Emel hanımı instagramdan takip ediyorum bazen ssvd etiketiyle paylaşım yapıyor. Betül hocaya ben muayene gitmiştim gebelikten önce sürekli tekrarlayan akıntım var diye kendisinin verdiği ilaçlar bana çok iyi gelmişti kesilmişti tamamen ama tabi doğumda nasıl bilmiyorum
2prensessannesi Sen5155 dogum icin giden arkadaslarim var cok guzel normal dogum yaptilar. Emel hnimi takip edeyim bende