Rabissssscee SEZERYAN DOĞUM YAPAN/YAPACAK OLAN TESETTÜRLÜ BÜYÜK BEDEN (2-3XL) ANNELER PİJAMA TAKIMLARINIZI NASIL, HANGİ MODELLERDE ALDINIZ? ELBİSE ŞEKLİNDE OLANLAR SEZERYANDA KOLAYLIK OLUYOR DENİYOR. ONA GÖRE ALACAĞIM YARDIMCI OLUR MUSUNUZ 🥰
Evremmm2023 Kesinlikle oluyor. Normal önden düğmeli olursa daha iyi olur. İki gün önce doğum yaptım. Bir gün onu giydim sonra alt üst pijamaya geçtim.
Rabissssscee Evremmm2023 rabbim sağlıkla büyütmenizi nasip etsin darısı bizlere İnşallah 🥰 önden düğmeli bir pijama takımı aldım ama alt üst şeklinde. Şuan elbise tarzında bakıyorum ama beden büyük olunca seçeneğim 😐 renk olarak ne tercih ettiniz açık renk sorun olur mu?
Evremmm2023 Rabissssscee açık renk yok olmuyor ben şehir hastanesinde doğum yaptım. Odama getirdiler ameliyathaneden sonra odamda giyindim. Sonda falan vardı hatta 1-2 saat sonra bile giyinmiş olabilirim. Üstüm zaten örtülğydü. Hasta bezi takmışlardı bana.
Ipek_2017 Ben LCW dan aldım 79 kg yum şuan 32+1 2 yiz. Önü düğmeli 2 pijama takımı aldım. 1 tane de lohusa gecelik elbise aldım penye olanından. Pijamalar 300 küsürdü. Elbise gibi olanda 179 olması lazım. LCW pijamaları iyi bence yeterli kalitede.
Rabissssscee Ipek_2017 biz 23+2yiz gün geçtikçe fiyatlar artıyor varken ne alsak kâr diyoruz. Fiyatlar perişan modeller gelinlik gibi 🤦🏻♀️😂 bakayım oraya da teşekkür ederim 🌸
Ipek_2017 Rabissssscee ay yok o gelinlik gibi olanlar bence hiç kullanışlı değildir. Yani dopumdan sonra evde giyebileceği rahstlıkta tercih ettim ben. Öyle fotoğraf çekimi vs yaptırmayacağım zaten. Bakın derim kumaşları esnek bayağı her beden de vardı. Ben XXL tercih ettim
Rabissssscee Ipek_2017 kuzum bizim biraz geç oldu 8 sene kadar 🫣😁 fotoğraf çekimini özel çekim olarak olmasa da yapmış olacağım (doğum paketinde nasıl bilmiyorum) ama onlar fazla gelinlik tarzı ve ben abartıyı hiç sevmem 😂