2 gündür çok bitkin ve halsizim. Hamileliğim boyunca 1 kere kusmayan ben dün sabaha kadar bütün yediklerimi çıkarttım. Burun da tıkanma sonra kılcal damarlarım kanadı baş ağrısından ve diş etlerime kadar kanamam oldu. Hiç ilaç kullanmadım. Doktor tavsiyesi ile bir parol içtim tok karnına. Çok şükür bugün daha iyiyim ama bebeğime bişey olur diye çok korktum. Hamilelikte ağır grip olan var mı