Esenturgay öncelikle selamünaleyküm. Bende sizin gibiydim 30.haftalık olduktan sonra hareketleri h8ssetmeye başladım. Doktora sorduğumda ise başkasının bebeği mavi gözlü diye seninde bebeğin.mavi gözlü olacak diye bir kaide yok dedi. Bu yüzden kimseyle ne kendinizi ne de bi bir başkasının bebeğiyle de kendi bebeğinizi kıyaslamayın. Ben akşama kadar bebeği hissetmiyorum, gece olunca hareket ediyor. Gündüzleri hareket halinde olduğum için bebek yoruluyor bu yüzden o da hareketsiz kaliyor . Demem o ki olumsuz düşünmeyin 💙