Kızlar daha önce hiç bu hızda kilo almamıştım ömrümde üstelik bacaklarımda ve alt karnım da çatlaklar çıkmaya başladı 4 sene önce 43le hamile kalıp 50 ile doğuma gitmiştim şimdi henüz 28+6 yım 43ten 50ye çıktım… Gebelik şekeri de baktırmadım bebeğim normalde bi hafta geriden geliyor 😅 ne önerirsiniz ayın 18üne randevu var doktora bundan bahsetmeli miyim? Eşimde göbeğin fırladı çocuğun suyu mu arttı diyor 🤦🏻♀️ bi destek çıkın nolur