15261526 Kızlar durumlar nasıl. İlk bebeğimde böyle değildi. Sürekli halsizlik, bulantı ve uyku var. Bi de sizinde nefes almanızda daralma var mi?
Tusse18 15261526 6.haftadan beri yiyorum kusuyorum yatıyorum 10+2 olduk,aldığım nefes bana da yetmiyor bazen
Anneoluyorumbb 15261526 15261526 bende aynı şekilde 2. Gebeliğim ilkinde asla bulantı halsizlik uyku sersemliği yoktu bunda hepsi var birde çok fena bir şekilde sırt ve bel ağrısı yaşıyorum 🥴 çözemedim
PrensesAnnesi- Aynısı bende de var ilk bebeğimde hiç böyle değildi ama ikincisine hamileyim midem allak bullak yediğim şey boğazımda duruyor sanki 😖