AnkaraDyg Merhaba :) Size sormak istedim aynı şeyleri yaşamışız şekerinizin olmadığını söyleyince yok yere moral bozukluğu yaşamanızdan korktum çünkü diyet süreci hamilelikte üzücü gerçekten :( Evet malesef söylediklerinizin aynısını yaşıyorum … Suyum fazlaydı diyet yaptım iyi geldi gelişimi önden gidiyor … Kimisi diyet ile gelişimi sabitleyebiliyormuş inşallah … Hamilelik hassas 1 süreç … Zor geçiriyorum … Üstüne 1 şeyler gelince insan üzülüyor …