Esraliiii Altanbebek değil saniyelik olup bitiyor Dr 2 parmağıyla bakıyor nefes alıp kendinizi rahat bırakın kasinca acır Dr da muayene edemez
Altanbebek Hmmm teşekkürler biraz tedirgin oldum açıkçası 🥹 ama rahat olmak enniyisi sanırım 😇 doktorum bana 39 da yapacağım dedi biraz geç gibi ama işine de karışmak istemedim şuan 37+4 üm 😊