Merhaba iyi akşamlar hanımlar benim size bir konuda birşey sormam lazım ben normalde doğum kontrol hapı kullanıyordum ama geçen ay düzenli kullanamadım bazı sebeplerden dolayı bu yüzden de 7 gün verdiğim arada adet olmadım yeni kutuya başladım yaklaşık 12 13 gündür içiyorum hala olmadım kullandığım uygulamaya göre de 8 gün geciktim test yaptığımda negatif çıktı sizce neden olmuştur