Eda038 26+4deyiz karnımda bugün 2 3 kere sağ tarafta sertleşme oldu sizce normal miiiii doktora yazmalimiyimm
Semyyy Eda038 Normal bnde merak edip hemşireye sormustum bebek toplaniyor dedi ilerleyen haftalarda baya belirgin oluyolar bazen toplaninca bir taraf sisiyor tamamen bi taraf duz kalıyor 😊🤭
Mervvvever Eda038 yoktur merak etmeyin arada benimde toplanıyor cok rahatsız olursam oksuyuorum biraz sonra düzeliyor