efem1 Melikus123 benim bazen baya bı geliyor buda bende soru işareti oluşturdu geceleri koydugumda az oluyor gündüz koyuyorum 1 saat belki daha fazla yatıyorum ama sonrasında kalkıyorum oda acaba gitmiyor mu diye düşündürdu
Melikus123 efem1 ben gündüzleri de bir saat yatıyorum ama yine fazla akıntım olmuyor. Tabi bir kısmı lavaboya gidince çıkıyor.
Yagmursahdam efem1 bende kullanıyorum. İyice itmeye çalışın ve sonrasında hemen yatın. Yarım saat kadar yatsanız yeterli olur. Ama iyice itmezseniz koyar koymaz geri cıkıyor.
efem1 Yagmursahdam itmeyi yapamıyorum karnım büyüdüğü icin yetişemiyorum sanriim belkide ondan çok çıkıyor yetisebildigim kadar koyabiliyorum oda çok zor
Sezen01 Hul3010 bende ilaç olarak kullanıyorum günde üç kes benim de 14 haftalığım az bir kanamam oldu bu ağzından kullanma olayına takıldım hep fitil olarakda kanama olduğu için koymadım hiç umarım böyle de işe yarar
efem1 Sezen01 sizin doktorunuz mu ağızdan almanizi söyledi her doktor farklı söylüyor benim doktorum rahimden koymak daha etkili ağızdan alma dedi inşallah her türlü şifa olur hepimize 🌸
Hul3010 Sezen01 yarar inşallah içini ferah tut canım Rabbım şifa versin, geçiyor bu günler ben şuan 31. Haftadayim Umarim sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 🙏
Hul3010 Sezen01 Sezen01 inşallah yarar canım içini ferah tut zaten belli bir süre geçtikten sonra kullanmıyorsun. Benimki öyle olmuştu
Servikal efem1 bende alttan kullanıyorum.Günde 3 sefer.Doktor yarım saat kırk beş dakka yeter dedi ama dayanamayıp lavaboya kalkıyorum tam dinç olduğum vakitler oluyor beslenmemin olduğu.