Selam kızlar 1 hafta sonra detaylı taramamız var perinatoloğa gidicem.
Beni neler bekliyor gitmeden ne yersek veya ne yaparsak bebeği daha net görürüz.
Bazı yaramazlar uyuyormuş hareketli ve uyanık olması için neler yapılır 🥹
Doktorun sekreteri tok karnına gelin dedi sadece başka bişey demedi.
Gittiğimde herşeyiyle ayrıntılı bilgi almak ve bebeğimi görmek sağlıklı olduğunu bilmek istiyorum muayene ücreti 800 tl imiş ona değsin istiyorum 🥲
Eminim benim gibi o günü bekleyenler vardır onlara da destek olur tavsiyeleriniz 😚