Merhaba annelerim 2 çocuk evde malum bu kadar gecikmem normal diye düşünüyorum😂
Zeynep kamil devlet hastanesi kontrollüydüm,ilk Doğumum sezeryan bu yüzden ikincisi de haliyle sezeryan oldu. 38+4 haftalıkken sonra kontrolüme gittim,doktorum 38+9 da sabah erken saatte gel alalım artık dedi.😊 belirlendiği gün sabaha kadar uyuyamadım 😂 sabah kalktım diğer kızımı giydirdim bol bol öptüm,kokladım anlamadı nereye gideceğimi (1,5 yaşında) hep beraber hastaneye gittik. Kayinvalidem kızımla beraber arabada beklediler. Eşimle beraber beklemeye başladık. En sonunda çağırdılar eşimden hellaligimi alip kizim sana emanet dedim ve gittim. Doğum haneye girdiğimde doktorlar çok iyiydi çok rahatlatıcı şeyler söylediler😊. Genel mi yoksa spinal mi istediğimi sordular. Doktorlara eğer belden uyuşturma istersem bunu ben kaldirabilir miyim diye sordum 😂 çünkü bu kadar cesaretli değildim. Sorun yok anestezi doktorumuz hep seninle iletişimde olacak diye sürekli rahatlattı. Belimden iğneyi vurup yatirdilar ve uyuşmamı beklediler. Belimden aşağısı uyuştuktan sonra önüme örtüyü serdiler ve başladılar. Tabi anestezi doktorum başımda sürekli sorular sordu ne bekliyorsun,adını ne koyacaksin diğer çocuğunun ismi ne vs vs… Aralarda midem bulaniyordu onu söyledim hemen serumuma takviye yaptı. Ve hemen geçti.ha bu arada çekiştirmelerini falan hissediyordum çok geçmeden bi ağlama ses duyuldu. Hemen gösterdiler ama beni bir ağlama tuttu. Aynı ablasının küçüklüğü😪 minnacıktı. Sarıp sarmaladilar sildiler, tabi ben o sirada doktorlara falan hatim indiriyorum o derece dua ediyorum 😂 onlarda baya eglendiler. Sonra temas istedim,hemen getirdiler yüzüme koydular yüzünü bol bol öptüm götürdüler. Sonra dikim işlemleri falan sürdü odaya götürdüler. Rahim kanamam çok olmuş ama bu pek sorun olmadı. İlk önce üçlü odalara alıp,uyuşukluğumuzun geçmesi bekleniyormuş ilk orda gördüm bu durumu aslında. Yani tarafta ki annelerin bebekleri yanındaydı,bende bekliyordum sürekli soruyordum ama kimseden cevap gelmedi. Yarim saat sonra kainvalidem geldi yanıma, doğumda bebeğimin iyi olduğunu söylemişlerdi o yüzden heyecanla bekliyordum. Ama bebeğim gelmedi. Yogun bakıma girmiş ve kendi bulunduğum hastane de yer olmadığı için başka hastaneye sevk etmişler. O ilk öğrendiğim dakika çok ağladım ama benim bebeğim çıkacak diye kendimi teseli ettim. Ve birdaha asla ağlamadım. Normal ikili odalara çıkarttılar yanımda ki annenin de bebeği ayni şekilde kuvoze girmiş. Muhabbetimiz çok iyi sardı. Çok yakın arkadaş olduk şu 2 ay içerisinde😊.
Yürümem kolay oldu ilk başta rahat kalktım bol bol yürümeye dikkat ettim ki çabuk iyileşeyim kızıma çabuk kavuşayım diye. 7. Günün sonunda bebeğimi kuvozden aldim. Su yutmuş annem benim 😔 şuan daha iyi sormak istediğiniz şeyler varsa seve seve cevaplarım.😍😘