Buseufuk1531 Kızlar hamile kalmamak için tekrardan aylık iğneler oluyormuş nasıl birşey bu nerde yaptırıyoruz herhangi birşey oluyor mu iğne sonrası yararlımı zararlımı
Minnakkurabiyeveannesi27 Buseufuk1531 igneler genelde hormon bozucu oluyor diyor kuzum benim doktorum en sağlıklısı ria yani spiral o yüzden ben onu tercih etmeni tavsiye ederim demişti bana Haplar da zaten bebek 9aylik olana kadar kullanılmaması gerekmiş İşimiz erkeklere de kalınca hamile kalma şansımız %99 😂😂
minnosbirkiz Buseufuk1531 arkadaşım yaptırdı kocaman bi kisti oluştu, hormonlarını regl düzenini felan bozdu, regl oluncada kanaması hiç durmuyordu 😵💫