Tugcetoprak_
normalde olabilir enfeksiyon da olabilir sağlık Ocağında bi idrar tahlili verin içiniz rahatlasın.
İdrar yolu enfeksiyonu çok sinsi bişey özellikle hamilelikte mesaneye baskı oluyor normal diye hiç üstüne düşmemiştim enfeksiyon ilerleyip rahimde açılma yaptı sancıdan ölüyordum suyum geldi 3-4 gün sonra bebeğimi suni sancı verip doğurttular 20 haftalıktım 🥺
İhmal gelmeyin gidip bi test yaptırın bişey kaybetmezsiniz 💜