Mbc aynı bizdekinden canm bu korkma biz isilik dedik bebeğime doktor da akne dedi zamanla geçiyor korkma çok sıcakta tutma bebeği. Bende küçük üşümesin diye kat kat giydiriyorsum bide peteğe yakın yatırıyodum yüzü böyle olunca sıcaklığı azalttım 2 günde bitti yüzündekiler