Mochi Sevo05 Bilgehan çok güzel bir isim😍 o olmazsa ikinci seçeneğim Atabey olurdu onu da çok beğendim💕
Harvicell Sevo05 Atabey ismini çok seviyorum çok güzel ama eşim hep aklımı karıştırıyır ilerde meslek sahibi olduğunda Atabey Bey mi diyecekler felan diye 🤦🏻♀️