Toprak-Elif Merhaba, Perşembe gündüz kontrole gittiğimde herhangi birşey yoktu ancak akşam varla yok arası kahverengi leke geldi.. Doktorum progestan iğne ve hap verdi yatmami söyledi… Yaşayan var mı ne kadar süre bu şekilde devam edecektir ??
Sevim93 Toprak-Elif bende de aynı durum oldu progestan fitil olarak kullanıyorum yat dinlen dedi kullanmaya dün başladım çok şükür şuan bişey yok haftaya kontrole gidicem sakın kalıp ilacı kullanıp dua etmekten başka bişey gelmiyor elimizden Allah bebeklerimizi ve bizi korusun
Toprak-Elif O günden sonra bir daha hiç gelmedi zaten ama bu yatmak beni öldürüyor… Hiç alışkın olmadığım bı durum ne yapacağımı bilemiyorum ne kadar sürer acaba pazartesi için tekrar randevu aldım bakacak…
Servikal Hiç gelmediyse süper canım 3.aya kadar dikkat et.benim eşik öndeydi bir ay kırmızı lekelenmem oldu
Toprak-Elif Servikal hiç gelmedi normalde yıkarım özellikle peçete ile kontrol ediyorum önden onda da yoook… Çok şükür inşallah biter dua edin nolur çok zormuş bu Allah sabır versin böyle yatan herkese
sedasalman Toprak-Elif bugün ilk defa bi dışarı çıktım. İyi geldi. Kanamam oldu ama psikolojik olarak tazelendim
Toprak-Elif sedasalman Ama yine de kendini yorma dinlendir bolca… Çok güzel günler olacak o günlere saklayalım kendimizi inşallah
sedasalman Toprak-Elif bebeğin kalbi durdu zorunlu kürtaj oldu uygulamayı silmiştim şimdi gördüm yanıtsız bırakmak istemedim. Genetik test ve pıhtılaşmaya bakıldı. Genetik pıhtılaşmam varmış