Ben dahiliyeye gittim devlette sonra Hematoloji randevumu açtılar şehir hastanesinde varmış, oraaya direkt alamıyosyn açması gerekiyo dahiliyenn randevuyu. Sonra hematolojide doktora düşüğüm olduğunu, kadın doğum doktorumun test yspılmasını istediğini söyledim. İki tüp kan verdim, genetiğe götürmek üzere de bi kağıt verdi götüreceksin bırakacaksın dedi genetik birimine sadece. kağıt bırsktım çıktım.1 ay oldu sonucu beklemedeyim