Ozlem1661 3.doğumları olacak hanımlar nasıl sizde durumlar bulantı aşerme yok diğerlerinden çok farklı geçiyor doktorda görmesem hamile değilim sanıyorum 12 haftalık olduk biz
Tiiffany Ozlem1661 Evet benımde öyle Sanki bebek yok gibi 30.haftaya kadar inanılmaz rahat geçti hiç agrı sizi bulantı hıc bısey yok O haftadan sonra ara ara bel agrım basladı bi ara şiddetlendi sonra düzeldi Şimdi 35 haftalıgım yine cok rahat geçiyor
Gizemmiray35 Ozlem1661 benimde 3. Hamileliğim on yıl aradan sonra diğerleri gibi değil bulantı kusma falan yok 24. Haftayız iki kızım vardı erkek mi diye düşündüm hatta rahat olunca ama bu kızmış demekki her hamilelik farklı
3babymom Ozlem1661 mrb 3 . Bebeğimi doğum yaptım 😂 belirtiler falan herşey ayniydi ama cinsiyetler farklı oldu
Mavigozunannesi Ozlem1661 bizde 12 haftalık olduk 1 kız 1 oğlum var ve 3 gebelik belirtileri de birebir aynı başından sonuna kadar o yüzden cinsiyete dair hiç bisey hissetmiyorum persembe günü ikili test var erkekse orda cikar diye düşünüyorum ama devlet hastanesinde yaptircam pek soylemiyolar küçük haftası diye bir umut hoş merak etmiyorum iki cinsiyete olduğu için kızım kız oğlum erkek istiyor evde onun kavgası var 🤣
Sibelbayram Hanımlar maşallah size benim diger hamileliklerimle aynı geçti mide bulantısı,aserme,ağrilar hepsini yaşadım 31.haftaya geldik şimdide doğum korkusu basladi
Ozlem1661 Sibelbayram cinsiyetleri nasıl farklı mı aynı mı merak edıyorum onunla ilgisi var mı iki kızım var onlar farklıydı bu çok farklı
Sibelbayram Mavigozunannesi benim de bı kız bı oğlum var oğlum erkek kızım kız istiyordu üçüncüsü erkek olacak inşallah 😂😂
Gizemmiray35 Ozlem1661 ayyy benim gibi belki erkektir siZinki belli olursa yazın lütfen çok merak ederim ☺️bana 20 haftaya kadar erkek dediler detaylı da kız olduğu belli oldu Hayırlı evlat olsunlar inşallah