Bende çok şiddetli diş ağrısı çektim hamileliğimde çürüdü bile sağlam dişim şişti haftalarca çektim ve sonunda sarımsağı bıçağın tersiyle bir kez ezip dişime koydum 15 dakika kadar durdu çok faydasını gördüm diş ağrım geçti şişlik indi net çözüm başka hiçbirşeyde ben fayda görmedim denemeni tavsiye ederim🙏🏻