Papatya688 Tansiyonum son günlerde hep 13/9 çıkıyor sanırım yüksek ve arada baş ağrılarım oluyor ne yapmalıyım endişeleniyorum daha önce bu durumu yaşayan var mı?
Elif_3838 Papatya688 geçmiş olsun bendede yüksek tansiyon var ilaç kullanıyorum ben siz limonlu su için bol su için tabi öncelikle doktorunuza danışın
HilalAsel4364 Papatya688 bende yaşadım yüksek tansiyon bebeğe giden kan akışınıda yavaşlatıyor gelişim geriliği başlıyor sonra o yüzden takip edin kardiyoloji ye görünün ilaç başlar yüksekse düzelir inşallah.
Papatya688 Elif_3838 teşekkür ederim sizede geçmiş olsun kaçıncı haftada başladınız kac çıkıyordu tansiyonunuz
Elif_3838 Papatya688 canım ben ilacı normal de 13 yaşında kullanmaya başladım sadece hamilelikte değiştiriyor doktor ben hiç ilaç bırakmadım
Papatya688 HilalAsel4364 inşallah teşekkür ederim p.tesi kendi doktoruma gideceğim onun yönlendirmesiyle hareket ederim artık