Ozlemdrn ankarada 2.gebeliğim olmuştu ve 8.hafta kanamam olmuştu direk doktorumu aramıştım gecenin köründe açmıştı ve direk acile gitmemi söylemişti sonrasında haber bekliyorum senden demişti. Hiçbir zaman öyle sözler söylemedi zırt pırt rahatsız etmiştim. Doktor önemli canım doktorunu değiştir umarım seni anlayan iyi bir doktor bulursun 🙏🏻 ben buranın yabancısıyım önerebileceğim doktor tanımıyorum pek🥲 ama hatice hanıma daha 2 kere gittim genel olarak hep mesaj atmamda aramamda ulaştım umarım böyle devam eder 🙏🏻