Kızlar “bilimsel” bi soru sormak istiyorum🙈
Her kadının yumurtlaması farklı olur. Kimisi her ay yumurtlar kimsi 2 ayda bir kimisi de yılda bir vs.
Şimdi ben 2021 yılının mayıs ayında hamile kaldım ve 2 ay sonra maalesef düşük oldu.
Biraz bekleyelim vs derken ortalama 9-10 aydır deniyoruz. Hamile kalamadım kalamıyorum.
2022 yılının nisan ayında yumurtlama dönemimde ilişkiye girmemişim hiç. Ama bu yıl 2023 nisan ayı ilişki oluştu.
Yani şunu sormak istiyorum. Acaba, senede bir yumurtlayan bir kadın her zaman aynı ayda mı yumurtlar? Mesela benim bayadır yumurta kısmımda ağrı falan yoktu, bu ay biraz sancım gibi bişey var ağrım var azda olsa.🤷🏻♀️