Momyorgun Haftalığım kimse tetsnozdan bahsetmedi ben de üstelemedim. 2. Gebeliği olanlar tetanoz olduğunuz mu ?
Mochi Momyorgun doğumlar arası 5 seneyi geçtiği için vurulmam gerektiği söylendi ama 1 doz olacak yeterliymiş o önceden vurulanlar için
SEDANUR_22 Momyorgun Momyorgun benım ikinci gebelık 25 haftalık hamıleyım saglık ocagım aradı benı oldu normalde daha erken olması gerekıyor ama bana deprem bolgesıne gitti için aşılar bu yuzden geç olabılcegını soyledı sız paZartesı bır danısın istersenız
Kucukaysebebek 22 haftadayım beni sağlık ocağından aradılar 2. Doz olacak dediler bir tanesi oldu elimizde bazen olmuyor bir doz da yeterli ikincisi için aramasak da sorun olmaz dedi. 2. Hamileliğim bu