Tunahan_rumeysa16 Sorum yukarıda hanımlar bebeğim 5. Ayının içinde bu ayın 21nde 5. Ayı bitiyor 6. Aya giriyor ne zaman başlamalıyım
tubimom Tunahan_rumeysa16 benim eşime kalsa bebek iki aylıkken oturmak istiyordu😄6 ayı bekleyin derim ne olursa olsun önerilen bu sağlığı açısından
Tiiffany Tunahan_rumeysa16 5.aysa ek gıdaya basladıgımızda mama sandalyesinde oturtmustum 3 kademeliydi zaten yatay pozisyonda oturuyordu. Onun öncesinde 3-4 aylıkken 10-15 dk destekli oturttum
Minigininannesi Tunahan_rumeysa16 6aylikken önerdi doktorum öyle yaptım 6ay dolunca zaten ek gıdaya da o zaman başlamıştım mama sandalyesinde vs öyle oturmaya başladı. Normalde yastık vs koyarak destekledim zamanla kendi tam oturmaya başladı zaten
beyzzsenturkk Tunahan_rumeysa16 4. ayımız bitecek neredeyse kısa kısa destekli oturtmaya basladım zaten oturmayı kavraması zaman alıyor ek gıda içinde oturmayı öğrenmesi gerekiyor
Kelebekk-0307 Tunahan_rumeysa16 kısa sürelerle destekli oturtma alıştırma yapabilirsiniz bu aylarda başlanıyor
Tunahan_rumeysa16 Tiiffany teşekkür ederim daha ek gıdaya başlamdım başlamayı düşünüyorum inşallah ikisine birden başlayayım yavaştan :)