NobleMom çok teşekkür ederim 😍 bizimki de öyle 1,5 aylıkken ebe sakın tek bırakmayın diyordu hemen sağa sola dönüyor şuan 3.aya girdik oturmaya bile başladı kafasını yine tutamıyor ama ben ona yavaş yavaş alıştırmaya çalışıyorum ki 6.ayda ek gıdada sıkıntı çekmeyelim oturmayı bilsin diye 😊 Allah bağışlasın evlatlarımızı sağlıkla büyütelim inşallah😍