Suhedymn benm de temmuz sonu ağustos başı gibi 3-4 tane uzun kollu zıbın aldım 7-8 kısa kollu ve 3-4 alt aldım üşürse diye ama evim aşırı sıcak oluyor belki sadece zıbın ve çorapla bile durabilir, bikaç tane de hastane çıkışım var o kadar. Genelde uzunları 3 ay aldım.