Ayssebl Kızlar sanırım nişanım geldi ama şeffaf ve sümüksü yapıda kahverengi ve pembe diyorlardi ancak benim böyle oldu normal mi ve doğuma az mi kalmış oluyor?
Surprizzz2022 Ayssebl herkesin kanlı gelmez bnmde şeffaf içi hafif pembe gibydi snra suyum geldi 🙈 hayrlisi olsun sağ salim alın kucaginiza bir avazda insaAllah
Poyrazlina12 Ayssebl benim bir hafta mi iki hafta önce geldi nişan dedilerde bilmiyorum suan 33+4gunlugum
Busraerkr Ayssebl benimki baya yoğun kahverengi bir şeydi bugün acile gittim ordaki ebe bu nişan değil dedi tüm hayallerim yıkıldı 🫠
Poyrazlina12 kahvesever__ benimde hani beyaz akintimiz olur ya onun kahverengisi gibi ama baya geldi yani
Ayssebl kahvesever__ bende internetten baktm icim rhaat etsin diye buraya yazdim o zaman geliyor gelmekte olan diyelim 😂
mamacitaS benimde bugün geldi ama daha erken diye korktum acikcasi 36 ya girmistim dogum baslar mi diye tedirginim 🥺