Solmaz-Papatya Kızlar regl oldum üçüncü günümde doktora gittim hormon değerlerim ne amh yede baktım sonuç 10 gün sonra çıkıyor muş çikolata kistimde tekrarlanmış 3 cm olmuş bilmiyorum ne yapacam hamileliği bunlar mı engelliyor
Gamzegll Solmaz-Papatya Fsh iyi amh kötü çıkacağını düşünmüyorum kuzum ama çikolata kisti önemli yeri nerde ya da yumurtlamanı engelliyor mu?
Solmaz-Papatya Gamzegll ilk başta sol yumurtalığımdaydı ameliyat oldum geçti derken bu seferde sağ yumurtalığımda çıktı
Solmaz-Papatya Gamzegll doktorum bana tenda jinopol diye bir ilaç yazdı hamile kalana kadar kullan dedi içinde folik asitte var dedi bakalım denicez artık🤷
Betbet98 Çikolata kisti için bir tedavi uygulanıyor mu acaba? Doktor bana ilaç vermedi gebelik düşünüyorsun diye, onunla beraber klomen falan baslanıyor mu acaba kafam karısık
Solmaz-Papatya Bende bebek düşündüğüm için doktor yazmadı tedavisi yok sen anca kendin evde soğan suyu hayıt otu çayı içersen yada beslenmeme dikkat edersen büyümesini engellersen bir işe yarar belki yani bilemiyorum doğal tedavi en iyisi