Her negatif pozitifte de olmuyormuş.. Benim kanım AB negatif, eşiminki B pozitif.. 8 aylık hamileyim kadın doğum doktorum bana uyuşmazlık iğnesi vurulmama gerek var mı yok mu diye kan ve idrar tahlili yaptırdı.. Sonra sonuçlar için 1 hafta sonra ara dedi arayıp sordum sonuçlara göre uyuşmazlık iğnesi vurulmana gerek yok dedi bana..