Ipekgunes2 İyi akşamlar canlar 21 günlük oldu bebeğim emziriyorum 2 3 gündür deli gibi göğüsler de ağrı sızlama yanma var bebek emerken de şuan emmiyor mesela ara ara sızı gibi ağrı giriyor sebebi ne kızlar
Mutluanne68 Ipekgunes2 emedinden sutun birikip agri yapar sag memeni icinde sut birikirse memen agrlaşir agrir sut uretiyorsa damarlarin da bu agri normal ben de de oldu doktor normal dedi
Ipekgunes2 Ipekgunes2 kızlar fikri olan yazsın sebebi ne bazen hissetmiyorum ansızın sızlama iğne batması gibi oluyor ara ara