Kızlar dün doktor cinsiyet tahmini için alttan muayneye etti ilk defa alttan muayene oldum ama ağrısından duramıyorum, muayene esnasında o kadar canım yandı ki doktor daha fazla devam edemedi canım çok yandı diye, eve bir geldim ağrısından kıvranıyorum resmen eğilip kalkamıyorum dahi birde ben normal doğum istiyordum nasıl olacak ben alttan muayenede bile bel, sırt, kalça kemiği ağrısı sahibi oldum normal doğumda canım çıkar herhalde çok üzülüyorum