Demetgk 8 haftalik hamileyim kese kenarinda hafif ayrılma var hafta da bir igne verildi . Böyle başlayıp sonrasında toparlayan var mı 1 hafta boyunca yatacağım tekrar bakılacak böyle mi gidecek hep belli bi haftası zamanı varmıdır ilk hamilelikte böyle birşey olmamıştı.
BurcuDiner Canım benim korkma bendede 2 defa oldu iğne ve ilaç kullandım Allah’ımın izniyle 22 .haftadayız dinlen üzülme kafana takma Allahım acil şifalar versin
BurcuDiner Seni o kadar iyi anlıyorumki bende gurbetteyim eşim dışında bir tane tanıdığım yok Allahım inşallah biran önce normale döner dualarım seninle 🙏🏻