_aydanyldzz Merhaba kızlar 34 haftalık hamileyim çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık olduğunu söyledi doktor erken doğum riski var. Eve geldiğimde akıntı ile beraber pıhtı şeklinde kan geldi 4-5 kez sonra kesildi normal mı acaba yoksa doğumu mu tetikliyor ?
Nihlal _aydanyldzz 34 hafta erken değil mi çatı muayenesi için nişanınız gelmiş olabilir benim de 37 haftada yapıldı 1 gün sonra kahverengi akıntı oldu nişanım gelmiş 1 cm açılmam var benimde bence doktora gitmelisiniz bazılarında nişandan sonra hemen doğum başlıyor Allah korusun kimi de 1 hafta bekliyor öyle doğuruyor
kubrataskaya_ _aydanyldzz yani herkese göre değişir ama bana 32de 2cm açılman var erken doğum yaparsın dedi ama 41de doğum yaptım tabi o süreçte hiç ağır işler yapmadım uzanıyordum genelde
_aydanyldzz Nihlal rahim ağzımda kısalma ve bebek toplanması için gitmiştim doktor çatı muayenesi yaptı bebek erken gelebilir dedi:( rahim ağzı kısalığım da 8mm olmuş zaten emin olamadım ama akıntı ile beraber kanama yaşadım
Nihlal _aydanyldzz yani bende henüz doğum yapmadım benim de bi bilgim yok aslında ama herkeste nişan gelmesi aynı olmuyor sanırım sizin erken doğum riskiniz de varsa gidin bence özele gidiyorsanız haber verin yada doktorunuza ben devlet takipli olduğum için direkt gitmiştim hastaneye umarım bir sorun yoktur sağlıklı sıhhatli vaktinde kucağınıza alırsınızz