mhmtsmy Kızlar 4 haftalık gebeyim çok sancılı geçiyor adet olacağım gibi hala…Normalde de ağrılı olurdu ztn bu ağrılar ne zaman geçer?
anneoluyoruuumm16 mhmtsmy valla benimde ilk gebelik ama etrafimdakiler doğurana kadar adet gunlerinde sancın olur diyorlar
Gizzgzz mhmtsmy rahim büyüyor sürekli o ağrı olacak gelip gelip gidiyor 36. Haftadayım hala ağrım var doktor büyüme ağrısı gayet normal dedi
Edaozkan mhmtsmy normalde adet olacağımız tarihte hamile olduğumuz için o ağrı hep olurmuş vücut kendini adet zannedermiş ben öyle duymuştum hakikaten 9 aya kadar aynı tarihte adet sancım oldu şimdi ki hamileliğimde de sancım oluyor
mhmtsmy anneoluyoruuumm16 Gizzgzz Edaozkan dr um zamanla azalacağını söyledi gebeliğin salgılamış olduğu progesteron hormonu ağrıları baskılar dedi
Gizzgzz mhmtsmy 36ö haftadayım ve hemen hemen hergün adet ağrısı çekiyorum bende hormonlar fayda etmedi demekki :))