Beyaz0172 Edaaksoyy test yapmıştım ama negatif çıktı aradan bir hafta geçti ama kasıklarımda ağrım var neden bilmiyorum tekrarlamalı mıyım bilmiyorum
Edaaksoyy Beyaz0172 bence tekrarla benimde hasta olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyordu ama test yaptım pozitif cıktı