Esmanurkarakoc123 Kızlar 6 haftalik hamileyim. Bitanede 18 aylık oğlum var. Ama bu hamilelegim okadar değişik ki çok yorgunum aşırı yani sanki böle 3 ev temzlyp koca apartman yıkamış gibiyim. Sizde de var mı yorgunluk aşırı.
Hizligonzales Esmanurkarakoc123 aynen tam olarak bende boyleyim benimde 19 aylik oglum var 17haftalikta hamileyim cok halsizim hicbisey yapasim gelmio yemek bile yapmak zulum gelio oglumla dogru duzgun ilgilenemiyorum cok moralim bozuluyor
ikiprensannesi__ Esmanurkarakoc123 bende ayniydim canim 22 haftaligim hala ole heleki ilk zamanlar yerimden kalkmicak gibi olurdum zamanla biraz daha geçiyor vitamin ilacı başlandığında düzenli iç baya iyi geliyor
Failknr Esmanurkarakoc123 benimde 15 aylık bebeğim var ve şuan 8.aydayım. Bi aya doğurucam. Bu aya kadar iyi idare ettim ve öğrenciyim (2.üni) bu ay karnım çok büyüdüğü için baya zorlamıyorum kaldırmak imdirmek çok zor hele uyku…. Doğumdan sonra daha da zor olacak biliyorum ama düşünmemeye çalışıyorum. Sabır diyorum 2 seneye rahatlıcam. Eşim işten gelince yardımcı oluyor yoksa psikolojim bozulacaktı tam. Sadece ödev yetiştirmekte zorlanıyorum en çok yorulduğum ve uykum geldiği için
12345ipek Esmanurkarakoc123 bende 5+6 yani 6 haftalığım ve çok yorgunum sürekli uyumak istiyorum bı dördüncü bebişim bu arada 🙈
cauuv1 Allah kolaylık versin insallah canım ilk cocuktan dolayı yoruluyorsundur heralde zor bakımları.. ben 32 haftadayım henüz öyle yorgunlugum yok sadece yürüyüp merdiven cıkarken yoruluyorum
Esmanurkarakoc123 cauuv1 çocuğum çok uslu aslında beni hiç yormuyor. Benm yatiyorum.hep o kendi kendine oynar. Acıkınca mama der karnını doyurup altni aldıgm zmn bana gerek duymaz. Uykusu gelince sızar uyur biyerde yani 😇 öle eziyetsiz cocuk.
Esmanurkarakoc123 Hizligonzales ilgilemedgim için benimde çok moralim bozuluyor. Ama kafam hiç kalkmıo ki. Telefonu bile elime zor alliom bazen.
Esmanurkarakoc123 ikiprensannesi__ d vitamini verdi sadece haftaya kontrole gidince solicem. Yazık eşim işten gelio hergun sesini hiç ckrmjo yemek hzrlio yada dsrdn soluo.
Esmanurkarakoc123 Failknr helal olsun kız sana hem 2 cocuk hem üni okumak gercktn seni tebrik ederim. Arkanda sana yardımcı olan esin olduğu sürece sen herseyin üstesinden gelrsn walla. Zaten dogumada az kalmış. Rabbım sağlıkla kucağına aldrsn inşallah 😇🥰