As06
Kızlar merhaba cok sukur bende dogurdum sabah adet sancılarıyla sabah 9 da hastaneye geldim 4 cm acıklık la bana yatıs verdi doktor 11.30tan 6 ya kadar suni sancı cektım 6 7 kez acıklıga bakılması da cabası artık saclarımı yolmaya kendimden gecercesıne aglamaya basladım o acıklıga bakmaları bebegın kafasını kanala oturmaya calısma ları beni bitirdi doktor en sonun da sen yapamazsın zaten bebegın BASI da kanala inmedi diye hoop 6 da sezeryana alındım kaynanam gıl sezeryana ocu gibi baktıkları ıcın normal dogum yapanlardan sanki eksıgım var gibi hissediyorum toparlanmaya calısıyorum kızım saglık lı rabbıme bin sukur yumusacık pamuk gibi sezeryan olupta cabuk toparlanmak ıcın ne yapmalıyım kızlar?