AyaGndoanSeluk Merhaba güzel anneler 12+3 haftalık hamıleyim yarın 2 li tarama testi yapılacak ama cinsiyet belli olur mu bu teste belli oluyo diye duymuştum
kbrer 11+3 deyim, 2 li taramamı bugun yaptırdım, doktorum şansımız varsa görebiliriz cinsiyetini demisti, ama hiç birsey göstermedi bizim ufaklık😊
Bebegim Bebeğine bağlı canım oynarsa ihtimal verebilir çikolata tatlı falan ye belki daha hareketli olur 🙂)