37 yaşındayım, 11 haftalık gebeyim. Fetal DNA için kan verdim, sonuç bekliyoruz. Onda bir sorun çıkarsa amniyosentez yapılacak. Amniyosentezin riskleri tabii ki var ama genellikle sorunsuz bir işlem. Gerekli olursa mutlaka yaptırırım.
Ama burda şu önemli. Bebekte herhangi bir genetik anormallik çıkarsa gebeliği sonlandırmayı düşünüyor musunuz? Ben düşünüyorum. Gebelik sonlandırma düşünülmüyorsa amniyosentez yapılmayabilir.