Seyda_asya Sunshine__ benimde aynı şiddetli kasik batmalarim oluyor ve sertlik doktor normal demişti ama
Mine9166 Sunshine__ kasik agrisi bıçak sağlanması gibi sancılar oluyor. Benim göbeğim baya olduğu için sertleşme hissetmiyorum.:)
minik-anne2323 Sunshine__ 21 haftalığım hala ara ara oluyor ama ben o haftalarda olduğumda doktorumun tavsiyesiyle magnezyum ve duphaston kullanıyordum için rahat etmezse pazartesi git muayeneye bir sorun çıkmaz inşallah ve o zaman psikolojik olarak geçiyor ağrı😂
Sunshine__ minik-anne2323 Magnezyum kullanıyorum evet ama duphaston bu zamanda içilecek bir ilaç değil diye biliyorum çünkü önceden düşük yaptım doktor düşüğümü kolaylaştırmak için vermişti
Sunshine__ minik-anne2323 Belki senin doktorunun da vardır bi bildiği bunun içinde kullanılıyo demek ki