elaymoms Doğum sonrasında beslenmenize nasıl dikkat ettiniz? Süt arttırıcı, bebeğin sağlığı için özellikle yediğiniz ve içtiğiniz şeyler nelerdir ? 🤗
beyzzsenturkk elaymoms su içtiğime şükrettiğim bir dönem oldu bence yemekle alakası yok ben 4 ay olucak hala doğru düzgün yemek yemem ama sütüm baya yarıyor kızıma yesemde yemesemde bişey değişmiyor o sütün kalitesiyle alakalı kimisi yese bile sütü su gibi olur kilo aldırmaz kimisi yemese de çocuğu tostombik olur
Nurbost elaymoms kuru dutu kaynat hoşaf gibi onu ye acayip süt yapıyo bacım. Hem de gazı alıyo bebeğin. Benim 2.5aylık oldu hergün bi tabak kesin yerim. Ve bol sıvı
Nurr_22_22 elaymoms tahin pekmez yeşillik ceviz badem bol su tükettim faydasini gördüm doktorum süt arttırıcı şurup vermişti ama sütun tadı değişti heralde bebeğim emmedi bir süre onu birakinca devam ettik emmeye
elaymoms Sila66 evet havuç yiyorum Doktorum bana baklagiller den beslenme dedi ama ben duramıyorum kuru fasulye vs 🤣
elaymoms beyzzsenturkk evet dediğiniz doğru ancak beslenme şekli de önemli bence bu dönemde özellikle ilk aylarda