Ysm81 selam hanımlar bugün transfer oldum çok şükür 2 adet embryo ama sancı ve baskı şişkinlik hissi yaşıorum normalmidir ?
Omerikra Tabiki normal ilaclarin etkiside oluyor okadar hormon aliyoruz,🥰kendini takip et bel agrin olursa tutmaya isaret bende oyle olmustu transferin 2 ci gunu.insallah guzl sonuclar alirsiniz
Ysm81 Omerikra açıklama için teşekür ederim bugün 2. günüm dün transfer oldu bugün aklım hep belimde olur ama şuan yalan yok biraz bel ağrım var bu 4. denemem rabbim inş herkesin emeğinin karşılığını almayı nasip etsin içindede benim 🤲🏻
Sibelsibos Ben de 1 Mayıs’ta oldum transfer 3 ve 4 gün şişkinlik baskı kasık ağrısı çektim şimdi 8 ci ğün sadece arada gögüslerde sızlama var test yaptım evde 2 tane biri silik çift çizgi 1 de negatif şaşkınım şuan erkenmi yaptım acaba
Ysm81 Sibelsibos bende 6 mayısta oldum doktorum 22 de yap dedi bakalım beklemedeyim erken yapıp kendimi üzmek istemiyorum sanki erken gibi 3. gün için