Jale92 Merhaba. Erkek doktora sezeryan olan varmı? Ben doktorumdan çok memnunum, aşırı ilgili dikkatli bir doktor. Fakat dogum için biraz tedirginim. Bilgisi olan varmı bu konuda?
guzelanne01_ Jale92 erkek doktorun kadın doğum alanında kesinlikle daha başarılı olduğuna eminim erkeklerin elleri daha hafif ki aşcıların bile çoğu erkektir yani☺️ Benim kızımında doktoru erkek oğlumunda
Jale92 Sevgi56 ayırmadım aslında tedirginligime dile getirdim. Ayıracak oısam zaten muayne olmazdım basta
myangelson Jale92 ben ayriyetten serklajli olduğum için vajinal kontrol oldu benim normal sezaryende oluyor mu bilmiyorum
Tugraseda Vajinal muayeneye eğilip gözleryle bakmıyolar dize bi örtü örtülerek mahremiyete sonra derece dikkat edilerek sadece elle yapılan bi muayene bu
thsz13 Tıbbın kadını erkeği olmaz, zaten vajinal muayenede de örtü örtülüyor vajinayı görmüyorlar bile. rahat olun doktorunuzdan memnunsanız devam edin 🙏🏻